Pravidla zpracování recenzí


společnosti
AKINU CZ, s.r.o., IČO: 25749536, se sídlem Zelená 495, Horoměřice 252 62,

pro prodej zboží prostřednictvím www.akinu.cz (dále jen “e-shop”)

Recenze, které zveřejňujeme, pocházejí výhradně od zákazníků, kteří si recenzované produkty na našem e-shopu skutečně zakoupili. 

Recenze, které nás mohou neoprávněně poškodit (tam, kde máme právo např. nevyhovět požadavku zákazníka), jsme oprávněni nezveřejňovat/aktivně skrývat.

Jak můžu ohodnotit zakoupený produkt?

  1. E-maily s odkazem na vložení recenze obdržíte, pokud nevyjádříte nesouhlas se zasláním e-mailu s odkazem na vložení recenze prostřednictvím Heureka.cz. Nesouhlas můžete udělit během procesu objednávání bezprostředně před odesláním objednávky.
  2. Při každé objednávce zboží z našeho e-shopu Vám můžeme zaslat e-mail s možností napsat recenzi k produktu na našich webových stránkách. Nesouhlas můžete udělit během procesu objednávání bezprostředně před odesláním objednávky.
  3. Dále můžete vkládat recenze k zakoupeným produktům i přímo na našich webových stránkách e-shopu u daného produktu, a to vyplněním jména, e-mailu a textu samotného hodnocení, a následně kliknutím na tlačítko 'ODESLAT HODNOCENÍ' Na základě Vašeho jména a e-mailu, které zde zadáte, ověříme, že jste si produkt opravdu zakoupili.

Pořadí recenzí je možné najít na webových stránkách Heureka.cz, recenze je možné filtrovat přímo na těchto webových stránkách. Zobrazujeme všechny recenze, ať už jsou pozitivní nebo negativní. 

Jak je zajištěno, že recenze nejsou falešné?

  1. Pouze zákazníci, kteří zakoupili produkty na našich webových stránkách mohou zanechat hodnocení těchto produktů. To zajišťujeme právě prostřednictvím Heureka.cz, které je předána informace o zakoupeném produktu (objednávce) a Vaše jméno a příjmení a e-mail. To znamená, že je technicky možné zadávat hodnocení našeho e-shopu pouze u zákazníků, kteří u nás nakoupili a hodnotí uživatelskou zkušenost nebo produkt, který zakoupili. 
  2. Recenze zveřejňujeme na našich webových stránkách. Kontrolujeme vždy předem, zda se jedná o našeho zákazníka, který se tak může vyjadřovat a hodnotit naše produkty a my zkontrolujeme, zda tyto produkty u nás koupil.
  3. Vložení recenze přímo na e-shopu. Pokud zákazník zadává nové hodnocení přímo na webových stránkách e-shopu, kontrolujeme dle zadaného jména a e-mailu v uděleném hodnocení, zda zákazník recenzované zboží skutečně zakoupil. Proto se vaše recenze nemusí objevit na našem webu hned. Pokud nespárujeme zadanou recenzi s uskutečněným nákupem, nezveřejníme ji.

Jak mám postupovat v případě, že mi odkaz na hodnocení produktu nebyl zaslán?

Do 14 dnů od obdržení objednávky máte možnost nás kontaktovat prostřednictvím e-mailu  poradna@akinu.com a poté vám bude zaslán odkaz. 

Tato pravidla pro zobrazování recenzí jsou platná od 1. 8. 2023.